Ingineria Șoroșistului ONG-ist Costescu: Ministrul Transporturilor vrea să vândă Aeroportul Otopeni

Distribuie!by La ultima sedinta de Guvern, ministrul Transporturilor, Dan Costescu, l-a anuntat pe premierul Dacian Ciolos ca vrea sa scoata la vanzare un pachet mare de actiuni sau chiar intreg pachetul de actiuni al Aeroportului Internaţional Henri Coandă din Bucureşti, mai cunoscut sub numele de Aeroportul Otopeni. loading... In principiu, […]
Distribuie!

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather
ingineria-costescu-ministrul-transporturilor-vrea-s-v-nd-aeroportul-otopeni-1
La ultima sedinta de Guvern, ministrul Transporturilor, Dan Costescu, l-a anuntat pe premierul Dacian Ciolos ca vrea sa scoata la vanzare un pachet mare de actiuni sau chiar intreg pachetul de actiuni al Aeroportului Internaţional Henri Coandă din Bucureşti, mai cunoscut sub numele de Aeroportul Otopeni.
loading...

In principiu, premierul Dacian Ciolos a fost de acord cu propunerea ministrul Dan Costescu, dar pentru realizarea acestei tranzactii trebuiesc facute o multime de demersuri legale. Dar ceea ce nu stie inca premierul Dacian Ciolos si ministrul Dan Costescu este ca Aeroportul Internaţional Henri Coandă este entitate strategica a statului roman si pentru orice ce fel de tranzactii privind patrimoniul aeroportului sau actiunile acestuia trebuie acordul Consiliului Suprem de Aparare a Tarii (CSAT) pentru ca Romania este partener stategic al NATO.

In plus, vanzarea aeroportului chiar si catre un investitor strategic este obstructionata de faptul ca omul de afaceri Ion Tiriac a ajuns, printr-un complex de imprejurari mai mult sau mai putin legale, sa detina o suprafata de teren chiar in incinta Aeroportului Internaţional Henri Coandă. Si daca nu privatizeaza aeroportul chiar pentru Ion Tiriac, atunci Costescu va avea mult de furca referitor la terenul miliardarului.

Deocamdata, ministrul Dan Costescu a cerut oamenilor sai de incredere sa gaseasca o solutie cat de cat legala ca sa vanda un pachet insemnat de actiuni de la Aeroportul Otopeni. Ministrul cauta o formula prin care ar putea sa nu mai treaca decizia prin CSAT, ca sa nu mai afle de ea partenerii NATO, numai ca in actuala situatie geo-strategica a Europei, cu Rusia in coasta, cu semnalele belicoase din Turcia, Aeroportul Otopeni devine un punct strategic capital pentru Alianta, la fel ca si Aeroportul Mihail Kogalniceanu. Costescu se pune de-a latul intereselor NATO, ceea ce ar putea sa-l coste capul, mai ales ca din informatiile Ziuanews SRI a interceptat chestiunea si are obligatia sa informeze serviciile americane, conform protocoalelor NATO.

Trebuie precizat ca la ora actuala, Aeroportul Internaţional Henri Coandă este o companie sub tutela Ministerului Transporturilor prin intermediul Companiei Naționale Aeroporturi Bucureşti din care face parte si Aeroportul Internațional București – Băneasa Aurel Vlaicu, care nu a avut si nici nu are pierderi, adica este profitabila. Mai mult, in situatie de forta majora, Aeroportul Otopeni este singurul din tara care poate primi un flux crescut de tehnica militara cu celebrele avioane Hercules.

 

 


Sursa:

Vă invităm să urmăriți pagina noastră de Facebook Gazeta de Informații!

Citiți și...

Valer Dorneanu, șeful CCR, îi face PRAF pe procurorii DNA / VIDEO
Dezvaluiri ale unor patrioti din SRI despre structura ARABA din Romania, informatii ignorate de Coldea
La revedere OLTCHIM !!! Vânzarea pe pachete a Oltchim este „o mare greşeală“. Decizia ar fi fost impusă de Comisia Europeană
Tudor Gheorghe: Ce blestem pe noi, după un preşedinte care chinuie limba engleză, avem unul care CHINUIE limba română
Sute de militari ai Forțelor Terestre SUA, dislocați în Dobrogea
„Se pregăteşte o hoţie cu sute de mii de hectare de pădure”, se restituie inclusiv suprafeţele confiscate de la criminalii de război
Este uriasa colonizare a Europei cu imigranti islamici un atac organizat impotriva popoarelor Europei? ONU: "Europa ar avea nevoie până în 2025 de 159 de milioane de imigraţi" George Soros - "Pot afirma cu siguranţă că ultima generaţie de copii albi se naşte acum"
Sunt cam patru categorii de votanti.
Gruparea Kovesi, paralizata de dezvaluirile Black Cube. Ce urmeaza
Din editia : Crimele CAPITALISMULUI" - Nicolae Militaru (criminal si mason) plănuia masacrul USLA şi Direcţia a 5-a a Securităţii. 1989
Detalii socante despre BARNEVERNET, MAFIA STATALA CARE RAPESTE COPIII IMIGRANTILOR PENTRU MOTIVE HALUCINANTE. Implicarea autoritatilor turcesti a dus la rezolvarea unui caz similar cu al FAMILIEI BODNARIU. AUTORITATILE ROMÂNE SUNT, INSA, PASIVE/ Luiza Moldovan: ”Dragă Norvegie, te acuz de abuz împotriva Creștinătății!”
26 martie 2019, zi neagră pentru omenire: Uniunea Europeană tocmai a distrus Internetul aşa cum îl ştim astăzi. Parlamentul European a votat în favoarea unei noi directive privind drepturile de autor în ţările din Uniunea Europeană, iar articolele 11 şi 13 sunt cele mai controversate pentru că ar putea limita libertatea de informare / exprimare în spaţiul on-line, precum şi creativitatea digitală.
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather
Distribuie!

Despre Gazeta de Informații

Gazeta de Informații: Capitalism, Ceausescu, Conspiratii, Design, Diverse, Eminescu, Istorie, Masonerie, Pamflet, Politica, Sanatate, Simboluri si Spiritualitate. Contact: office@gazetadeinformatii.ro