In orase precum Timisoara, Brasov sau Iasi se circula pe scara in autobuze deoarece nu se mai gasesc soferi nici pe 4500 de lei plus cazare!

Distribuie!by Incep sa se vada efectele depopularii de dupa 1990 cauzat de planul ocultei mondiale prin migratie, avorturi, homosexualitate, divorturi, munca in strainatate….In orase precum Timisoara sau Brasov se circula literalmente pe scara troleului ca in timpul comunismului. In comunism totusi tara era in dezvoltare astazi tara duce spre pieire. […]
Distribuie!

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Incep sa se vada efectele depopularii de dupa 1990 cauzat de planul ocultei mondiale prin migratie, avorturi, homosexualitate, divorturi, munca in strainatate….In orase precum Timisoara sau Brasov se circula literalmente pe scara troleului ca in timpul comunismului. In comunism totusi tara era in dezvoltare astazi tara duce spre pieire.

loading...

Criza forței de muncă afectează sistemul de transport public din marile orașe.


Firmele nu mai găsesc șoferi profesioniști, așa că unele autobuze stau în garaje, pentru că nu are cine să le conducă. Iar pe traseu sunt mai puține mijloace de transport în comun, care vin mai rar și pasagerii sunt nevoiți să urce claie peste grămadă.

Scenele cu oameni înghesuiţi în mijloacele de transport în comun, la orele de vârf, sunt frecvente în Timişoara.


Aglomeraţia apare pentru că societatea de transport nu poate să scoată pe traseu toate autobuzele pe care le are în garaje. Din cele 77 de vehicule, circulă doar 46. Pe restul nu are cine să le conducă.

Călător: “Nu vin la timp. Zice că vine la şi 30, şi la şi 30 arată că vine la şi 54. S-a întâmplat să nu mă duc la şcoală din cauza asta.

Conducerea societăţii de transport public din Timişoara spune că are nevoie urgent de cel puţin 20 de şoferi. Deşi e pregătită să le ofere salarii mari, până acum nu a venit nimeni să se angajeze.

Nicu Bitea, director societatea de transport public Timișoara: “Un şofer dacă munceşte poate să câştige un venit minim de 4.000 – 4.500 de lei lunar. Le oferim şi cazare.”

Nici compania de transport public din Iaşi nu găseşte şoferi pentru autobuze.

Cristian Stoica, director compania de transport public Iași: “Avem un deficit de 30-40 de şoferi. Ceilalţi conducători fac ore suplimentare.

Iulian Panțîru, angajat CTP Iași: “Suntem puţini, ore se fac multe, liber puţin. Sâmbătă o să am a doua zi liberă din luna asta, deci 2 libere pe lună. Stăm aici tot timpul, e greu.

Situaţia este aceeaşi şi în Braşov – unde ar fi nevoie de 30 de şoferi pentru autobuze.

Silviu Ștefan, purtător de cuvânt RATB Brașov: “Aproape toţi conducătorii noştri auto fac ore suplimentare în cadrul limitelor legale, însă ei sunt solicitaţi să facă ore suplimentare şi sunt plătiţi pentru acest lucru. Vor avea venit în jurul 3100- 3200 de lei, net, bani în mână.

Potrivit Uniunii Transportatorilor Rutieri, ţara noastră se confruntă cu o criză de şoferi cu atestat profesional. Deficitul este de aproape 40 de mii.

România a ajuns în această situaţie după ce mulţi dintre şoferii cu experienţă au plecat în străinătate. Afară, un şofer de camion poate câştiga 2.200 de euro pe lună, iar unul de autobuz primeşte între 1.500 şi 1.800 de euro pentru doar 6 ore de muncă pe zi.

https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/salariu-de-4-500-lei-cazare-gratuita-dar-nu-gasesc-angajati-criza-in-mai-multe-orase-din-tara.html

Vă invităm să urmăriți pagina noastră de Facebook Gazeta de Informații!

Citiți și...

Mesaj pentru România: “Sunteţi o ţară ieftină, cu conducători ieftini, politicieni corupţi şi asta meritaţi”
Un fermier pune porumb pe foc in loc de lemn, lemnul s-a scumpit atat de tare din cauza taierilor masive permise de Iohannis si PSD
Unul dintre patronii de la Colectiv rupe tacerea: În ziua de 30 octombrie 2015, nu am intrat în club. În jurul orei 22,20, am plecat de la biroul meu direct spre casă. La cinci minute după ce am ajuns acasă, am primit un telefon de la un coleg de birou, care mi-a spus că este un incendiu în clubul Colectiv
Războiul împotriva ENEL începe de la Arad – via Bischheim (Germania). Arhitectul arădean Albin Toth este pregătit să dea în judecată „mamutul energetic” pentru NERESPECTAREA CONTRACTELOR și FURT!
Cancelarul Austriei vine de urgenta in Romania dupa ce s-a intalnit cu Soros senior si Soros Junior
De ce PRESA ROMANA nu sufla nici o vorba despre DEZASTRUL din Canada de acum cateva zile? Un baraj de decantare asemeni celui de la Rosia Montana a cedat. VIDEO
DOMNULE IOHANNIS, PESTE 200.000 DE COPII DIN ROMÂNIA SE CULCĂ FLĂMÂNZI ÎN FIECARE SEARĂ. PENTRU EI CE FACEM? SHARE CA SA AJUNGA SI LA CONDUCATORII ACESTEI TARI!
Poezia scrisă de un țăran ROMÂN, devenită virală pe internet! ”Unii cred că ar trebui citită măcar o dată pe săptămână în Parlament”
Deutsche Welle: ”Cei care denunță manipularea par să fie primii manipulatori!”
ALERTĂ - Procurorul lui Ghiță și Ponta a DEMISIONAT din DNA
Ceea ce vi se ascunde din 90 pana in prezent: Un rege care şi-a trădat ţara
Ce urmează după doi ani de nimic bine făcut ? Tot nimic.
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather
Distribuie!

Despre Gazeta de Informații

Gazeta de Informații: Capitalism, Ceausescu, Conspiratii, Design, Diverse, Eminescu, Istorie, Masonerie, Pamflet, Politica, Sanatate, Simboluri si Spiritualitate. Contact: office@gazetadeinformatii.ro