Francois de Combret si Orfanii României – milioane de euro în joc ! Unde duc toate drumurile misterioase ale adoptiilor din Romania: Pizza Gate , Trafic de Organe, Sacrificii Satanice ?

Distribuie!by O mare parte din imaginile false din jurul României provin dintr-un lobby care dorește cu disperare să redeschidă România. Una dintre figurile cheie este Francois de Combret, fondatorul ONG-ului deja menționat, SERA și membru al consiliului de administrație Renault. loading... Cu toate că nu este cu siguranță singurul jucător […]
Distribuie!

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

O mare parte din imaginile false din jurul României provin dintr-un lobby care dorește cu disperare să redeschidă România. Una dintre figurile cheie este Francois de Combret, fondatorul ONG-ului deja menționat, SERA și membru al consiliului de administrație Renault.

loading...

Cu toate că nu este cu siguranță singurul jucător din teren. Consider că acțiunile sale sunt cele mai deranjante. Nu numai că, este și un om foarte influent, cu funcții înalte în unele dintre cele mai mari companii franceze și conexiuni politice atât în ​​guvernul francez, cât și în Parlamentul European.


Motivațiile lui sunt clare pentru mine, restul ramane se intelegeti si voi despre ce este vorba. Acesta prezintă trei băieți români goi într-o cadă cu un fond masonic. Mă întreb unde a fost făcută această fotografie. Baia, cu siguranță, nu pare a fi găsită într-un orfelinat românesc. De asemenea, mă întreb cine a făcut această fotografie.

 

Multe organizații europene implicate într-un lobby puternic pentru reluarea adopțiilor internaționale

Nu este caritate, sunt afaceri. Rezoluția Parlamentului European – adoptată la 10 iulie 2006 și semnată de 407 de europarlamentari care au solicitat guvernului român să autorizeze adopții internaționale pentru 1.092 de copii – este generată de necesitatea tranzacției. Este rezultatul lobby-ului promovat de ONG-uri și avocați care obișnuiau să câștige sau care merg (sau nu) să câștige aproape 20 de milioane de euro – în funcție de succesul acțiunilor lor. Vârful de lance al acestor grupuri de interese este o persoană foarte importantă: Francois de Combret.


Francezul, al cărui nume nu va spune nimic pentru majoritatea cititorilor, este, totuși, un european de seamă care are o influență multă în cercurile decizionale ale UE. Consilier personal al fostului președinte francez Valery Giscard d’Estaing și secretar general al Palatului Elysee până în 1981, domnul de Combret a fost responsabil – în calitatea sa de manager al Băncii Lazard – de privatizarea Renault, France Telecom, Aerospatiale , precum și alte tranzacții-cheie pentru statul francez.

El a sfătuit Renault să se asocieze cu Nissan, l-a sfătuit pe Aerospatiale să se îmbine cu Matra și cu Daimler Aerospace (care a dus la EADS) și a sfătuit, de asemenea, Sagem să se îmbine cu Snecma (a rezultat Safran). Ca urmare a muncii sale de consiliere, Francois de Combret este acum la bordul Renault și Safran. El este, de asemenea, consilier expert al UBS Investment Bank, director pentru Nexans Caging Systems și membru al consiliului de administrație Bouygues Telecom.

Ca și alți europeni de succes, domnul De Combret s-a implicat în proiecte de caritate. În 1990, a fondat un ONG numit SERA (Solidarite Enfants Roumains Abandonnes – Solidaritate pentru copiii abandonați români), obiectiv menționat în titlul său.

 

O partie de lanasare pentru Tabacaru

Șase ani mai târziu, SERA România a fost creată. Francois de Combret nu a fost implicat oficial în această nouă organizație, despre care actualul director, Bogdan Simion, spune „a fost numit în onoarea SERA, care a făcut multe lucruri pentru copiii abandonați în România”.

Cu siguranță, în cursul anului 1996, SERA France a finanțat integral SERA România. În 1997, președintele SERA România, Cristian Tabacaru a devenit secretar de stat, președinte al Autorității Naționale pentru Protecția Copilului și Adopții, cu sprijinul direct al domnului De Combret.

Francezul a recunoscut că a intervenit – prin președintele francez Jacques Chirac care, în schimb, i-a cerut președintelui Constantinescu și premierului Ciorbea – înființarea Autorității care trebuia să supravegheze exportul copiilor, precum și pentru instalarea Domnul Tabacaru în calitate de șef al instituției respective.

les orphelinats de Roumanie. Octobre 1992. François DE COMBRET, associé de la banque Lazare qui a créé une association pour leur venir en aide, jouant avec un enfant. (Photo by GYSEMBERGH Benoit/Paris Match via Getty Images)

Drept urmare, până în decembrie 1999 (când și-a dat demisia), dl Tabacaru a înființat celebrul sistem de export de orfani sau copii români abandonați prin intermediul ONG-urilor, o afacere în valoare de peste 90 de milioane de dolari în fiecare an (conform estimărilor oficiale). Desigur, SERA România nu a fost niciodată implicată ca intermediar pentru adopții străine. SERA România a continuat să deruleze o serie de proiecte privind îmbunătățirea condițiilor de viață pentru copiii părăsiți.

Proiectele au fost finanțate atât prin finanțări private cât și guvernamentale sau cu bani de la unele organizații internaționale (UE prin PHARE și Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, Banca Mondială și USAID). SERA France a continuat să pompeze bani în SERA România, precum și într-o serie de ONG-uri implicate în adopții. Potrivit site-ului SERA România, SERA Franța a cheltuit în total pentru programele sale din România – începând cu 1990- 115 milioane de franci francezi (aproape 17,5 milioane de euro la cursul calculat pe 15 februarie 2002, ).

 

12 IUNIE 2006 – ROMÂNIA, GUANTANAMO ÎN „TIMPURILE FINANCIARE”

33 de ONG-uri active în România, dintre care 6 semnează ca„anonim”, cumpără o pagină publicitară întreagă în ediția Financial Times FT din 12 iunie și plătesc pentru ea mai mult de 100.000 de euro.

ONG-urile folosesc această pagină pentru a publica un articol defăimător despre România, sub titlul „Criza ascunsă a protecției copilului în România”. În articol, România este descrisă drept „Guantanamo” pentru bebeluși, în care mii de copii abandonați sunt torturați. Articolul susține chiar că statul a refuzat să finanțeze înmormântarea copiilor infectați de SIDA. Critică legislația (aplicată în ianuarie 2005) și o atacă pe Olli Rehn, comisarul european pentru extindere, pentru că a spus că legislația română este „în conformitate cu standardele UE și cu Convenția ONU pentru Drepturile Copilului”.

Articolul o critică, de asemenea, pe Emma Nicholson pentru poziția sa puternică față de adopțiile internaționale. Mai mult, articolele afirmă că Emma Nicholson încearcă să influențeze politica în domeniul protecției copilului, în România și Bulgaria, prin „The High Level Group”.

Chiar dacă autorii au încercat să-și camufleze mesajul printre alte cereri birocratice, este evident că principala solicitare a acestui articol petiționar este reluarea adopțiilor internaționale.

Articolul se încheie cu un apel pentru a ajuta copiii români. De asemenea, sugerează să vizitați site-ul www.romanianchild.org (de fapt, www.copilroman.org) unde rapoartele periodice trebuie publicate de un grup de acțiuni.

Vizitând site-ul, am observat o similitudine aproape completă între lista de semnături din FT și lista ONG-urilor care a dezvoltat site-ul (consultați tabelul din partea de jos a paginii).

Din perspectiva declarațiilor pe care ni le-a dat Francois de Combret și Bogdan Simion, șeful SERA România, aceasta este o observație foarte importantă. Simion și de Combret susțin că nu au avut nicio legătură cu protestul publicat în FT. Cu toate acestea, SERA România se află pe lista de pe www.copilroman.org.

Autoritățile române, inclusiv Bogdan Panait, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Drepturilor Copilului (ANPDC), au răspuns articolului din FT, spunând că este un atac împotriva României.

„Unele organizații care au semnat documentul au fost intermediari pentru adopții internaționale înainte de 2005, iar obiectivul lor este clar – reluarea adopțiilor internaționale”, a declarat Panait.

 

13 IUNIE 2006 – CONFERINȚA DE COMBRET

A doua zi după publicarea manifestului împotriva României în FT, Francois de Combret a organizat o conferință de presă la Strasbourg, unde a fost însoțit de Jean Marie Cavada și Claire Gibault, două europarlamentare franceze.

În cadrul conferinței de presă, unele dintre acuzațiile incluse în articolul FT au fost reluate, iar Guvernul României a fost acuzat că a blocat adopțiile internaționale, în special în 1.092 de cazuri de adopție „care au fost deja aprobate”.

A creat o reacție emoțională uriașă, bazată pe ideea că copiii sunt ținuți departe de familiile care i-au adoptat „legal”.

Acum, domnul De Combret spune că nu are habar despre acest articol din FT, iar calendarul dintre data publicării și data conferinței de presă „este o coincidență pură”.

Guvernul, prin intermediul Oficiului Român pentru Adopții (ORA), a răspuns acuzațiilor declarate în cadrul conferinței de presă organizată de domnul De Combret și de cei doi europarlamentari francezi.

ORA a emis un document amplu autorităților europene, prezentând, de la caz la caz, explicația pentru respingerea a 1.092 de dosare de adopție.

O sinteză a documentului a fost lansată in mass-media și vom oferi câteva dintre cele mai relevante detalii.

Cu siguranță, după citirea acestui document și după verificarea conținutului acestuia, este imposibil să vă alăturați grupului acuzator al celor trei petiționari francezi.

Cu toate acestea, campania pentru strângerea de semnături europarlamentare pentru a emite o rezoluție care solicită României să reia adopțiile internaționale a fost un succes enorm.

Până pe 16 iunie, existau deja 210 semnături, iar în mai puțin de o lună numărul de eurodeputați s-a ridicat la 408, unde doar 367 de semnături au fost necesare pentru a trece o rezoluție a Parlamentului European.

 

4-7 IULIE 2006 – SPRIJIN PENTRU ROMÂNIA

Liderii Comisiei Europene din aceea vreme- președintele Jose Manuel Barroso și vicepreședintele Franco Frattini – au declarat în cadrul unei conferințe de presă organizate la Bruxelles, la 4 iulie 2006, că autoritățile române au abordat problema drepturilor copiilor, implicit problema adoptării, conform solicitărilor Parlamentului European.

Mai mult, Emma Nicholson a publicat un comunicat de presă la Londra, la 7 iulie 2006, în care se afirmă că colegii din Parlamentul European care au semnat o declarație prin care solicită României să-și ridice interdicția de adopție internațională au fost induși în eroare.

„Majoritatea celor puțin peste 1.000 de copii pentru care cererea de adopție a fost depusă și nu înainte de intrarea în vigoare a moratoriului au fost ulterior plasați cu familii înlocuitoare și, în consecință, nici măcar nu sunt eligibili pentru adoptare”.

Baroneasa de Winterbourne-Emma Nicholson  le cere colegilor ei care au semnat declarația să verifice situația reală a copiilor abandonați din România, pentru a vedea singuri progresele obținute după intrarea în vigoare a Moratoriului.

 

10 IULIE 2006 – Deputații cer să exporte un lot de copii„1.092 ”

La 10 iulie 2006, Parlamentul European (PE) a adoptat o rezoluție (o declarație scrisă cu puterea unei recomandări) care solicită ca cazurile de adopție internațională „în suspans” să fie autorizate „fără întârziere”.

Declarația a fost semnată de 408 de eurodeputați – inclusiv Pierre Moscovici, raportorul pentru România care a succedat-o pe baroneasa Nicholson .

Moscovici a fost urmare a poziției sale anterioare cu privire la adopțiile internaționale, exprimată înainte de a deveni raportor pentru România. În rezoluție se poate găsi aceeași eroare cu privire la momentul inițierii a 1.092 de cazuri de adopții care nu au fost finalizate.

Momentul a fost plasat înainte de intrarea în vigoare a Moratoriului, care este până în 2001 inclusiv. Declarația contrazice practic eforturile întreprinse în anii precedenți de aceiași europarlamentari care au determinat România să-și schimbe legislația prin interzicerea adopțiilor internaționale, cu excepția cazurilor care implică rudenie de gradul doi cu copiii.

Pe de altă parte, declarația este în concordanță cu punctul 23 din Rezoluția privind gradul de pregătire a României pentru integrarea în UE (care a fost adoptată pe 15 decembrie 2005), prin care PE solicită guvernului român să rezolve cererile pentru adopția internațională care au fost depuse după intrarea în vigoare a moratorului. Deputații susțin că cererea lor specială a fost ignorată.

Lista ONG-urilor care au semnat articolul publicat în „The Financial Times” pe 12 iunie 2006, articol în care România este considerată „Guantanamo pentru bebeluși”. Lista ONG-urilor prezentate pe site-ul www.opilroman.org, a cărei creație este anunțată în articolul publicat în cotidianul britanic „The Financial Times” din 12 iunie 2006.
Blythswood Banat Blythswood Banat
Bridge of Christian Relief Bridge of Christian Relief
Cry in the Dark (UK) Cry in the Dark (UK)
Everyone’s Child Romania Everyone’s Child Romania
FARA Foundation FARA Foundation
Forget-me-not Foundation Romania Forget-me-not Foundation Romania
Foundation for the Relief of Disabled Orphans Foundation for the Relief of Disabled Orphans
Fundatia Casa Mea Fundatia Casa Mea
Fundatia Casa Sperantei Fundatia Casa Sperantei
Fundatia În brate Fundatia În brate
Fundatia Speranta Familiei Fundatia Speranta Familiei
Link Romania Link Romania
Livada Orphan Care Livada Orphan Care
O Noua Viata O Noua Viata
Prietenii Copiilor Prietenii Copiilor
Primavara Copiilor Primavara Copiilor
Reach Romania Lancashire Reach Romania Lancashire
Relief Fund for Romania Relief Fund for Romania
Romanafectus Romanafectus
Romanian Aid Distribution Romanian Aid Distribution
Romanian Orphan Support Effort Romanian Orphan Support Effort
Romanian Relief Romanian Relief
Spurgeon’s Child Care Spurgeon’s Child Care
Ungureni Trust Ungureni Trust
Viata Noua Pentru Copii Viata Noua Pentru Copii
Amici dei Bambini ———————-
Save Eastern Europe’s Kids ———————-
Anonymus Charity A Associazione Nuova Speranza
Anonymus Charity B Hand in Hand for Romania, Inc
Anonymus Charity C Haven in Romania
Anonymus Charity D Hope Romania
Anonymus Charity E SERA Romania
Anonymus Charity F Smiles Foundation

 

18 AUGUST 2006 – ONCE AGAIN, SERA OBȚINE MARE MAȘINĂRIE DE LA ANPCD

Autoritatea Națională pentru Protecția Drepturilor Copilului (ANPDC) numește, la 18 august 2006, câștigătorii programelor naționale de protecție a copilului în 2006, în valoare de peste 3,7 milioane de euro.

Marele câștigător al contractelor cu ANPDC în acest an este încă o dată … SERA România.

ANPDC a fost informat anterior de organizația internațională „Salvați copii” despre deficiențele grave ale regulamentului privind atribuirea contractelor în domeniul protecției copilului.

Regulamentul intră în conflict cu legislația actuală, permite interpretări multiple, precum și tipul de aranjamente „în culise”.

Într-o notă scrisă care a fost trimisă către ANPCD, liderii „Salvarea copiilor – România” face un inventar al ONG-urilor care au câștigat contractele cu ANPCD în anii precedenți. Într-o poziție de conducere putem găsi, încă o dată, SERA România.

În 2005, SERA România a fost desemnată să îndeplinească trei din cele șase programe de interes național (PIN) în domeniul protecției copilului.

  • PIN 2, cu o sumă totală de 2 milioane de euro, ar fi trebuit să aibă următoarele rezultate:

reducerea cu 145 de cazuri a numărului de copii cu dizabilități/handicap din centrele de plasament;
creșterea cu 240 de cazuri a numărului de copii cu dizabilități/handicap care beneficiază de servicii de recuperare /recuperare;
reducerea cu 4 din numărul instituțiilor de tip vechi desemnate pentru copiii cu dizabilități/handicap;
creșterea cu 16 din numărul de servicii alternative.

Ce a realizat SERA?

A construit două case mici și a achiziționat un vehicul „Dacia”, precum și un microbuz.

Pe de altă parte, este, de asemenea, adevărat că organizația „Pentru copiii noștri – For Our Children”, partenerul SERA în PIN 2, a anunțat că a realizat activități de construcție (fără a menționa ce fel de construcții) și a achiziționat mașini (fără a menționa numărul și marca comercială a acestor mașini).

 

  • PIN 5, cu o sumă totală de 930.000 euro.

cerinţe:

1.200 de lucrători profesioniști care sunt angajați pentru a proteja în regim de urgență copii până la 2 ani care au fost separați de familiile lor;
prevenirea unui număr de 4.600 de copii până la 2 ani să intre într-un tip rezidențial de protecție specială;
creșterea cu 2.800 de cazuri a numărului de copii reintegrați în familiile lor și în familiile lor extinse;
creșterea cu 600 de cazuri a numărului de copii adoptați la nivel național.

Realizări: 683 asistenți maternali au fost instruiți și au fost plasați 245 de copii până la 2 ani.

 

  • PIN 6, cu o sumă de peste 660.000 euro.

cerinţe:

creșterea cu 30 a numărului de servicii sociale comunitare pentru copil și familie;
reducerea cu 300 de cazuri a numărului de copii cu un tip rezidențial de servicii de protecție specială; cel puțin 300 de copii să beneficieze de servicii sociale comunitare pentru a preveni separarea de familiile lor și pentru a-i integra sau reintegra în cadrul unei familii;
creșterea cu 100 de cazuri a numărului de copii reintegrați și integrați în familiile lor;
creșterea cu 300 de cazuri a numărului de copii și familii care beneficiază de serviciile sociale comunitare.

Rezultate obținute de SERA în parteneriat cu „Pentru copiii noștri”:

96 de persoane cu atribuții în muncă socială; 26 servicii de prevenire a separării copilului de familia sa;
planuri de servicii pentru 400 de copii;
revizuirea planurilor individuale de protecție pentru 64 de copii.
Comparațiile dintre solicitările stipulate în programele ANPDC și realizările SERA vorbesc de la sine.

 

Cu toate acestea, ANPDC a ales în continuare să lucreze cu SERA în 2006.

Panait: despre motivele acestei alegeri, ținând cont că domnul Francois de Combret critică atât de dur politica guvernamentală în domeniul protecției copilului.

Răspunsul este că „Mr. Inițiativa de Combret abordează doar cererile de adopție depuse în timpul Moratoriului. Inițiativa domnului de Combret nu abordează subiectul reluării adopțiilor internaționale în general. (…) Considerăm că nu există nicio legătură relevantă între lobby-ul domnului de Combret și capacitatea SERA de a elabora și implementa proiecte coerente și eligibile în domeniul protecției copilului. Rezultatele implementării acestor proiecte vorbesc de la sine ”.

În ceea ce privește „rezultatele implementării” proiectelor derulate de SERA, ANPDC ne-a trimis situația detaliată a acestor proiecte, ceea ce este identic cu situația descrisă de „Salvați copiii”.

 

ANULAREA REPETIȚIEI

Robin Nydes, purtătorul de cuvânt oficial al celor 33 de ONG-uri care au semnat articolul FT, a anunțat publicarea unui al doilea articol în același cotidian britanic la sfârșitul lunii septembrie 2006, chiar înainte de votul final al Parlamentului European privind ratificarea aderării României în UE.

Articolul nu a mai apărut. Ne întrebăm dacă există vreo legătură între anularea publicației și faptul că, pe 18 august, SERA România a câștigat licitația organizată de ANPDC.

Pe site-ul www.copilroman.org nu se menționează anularea publicării unui al doilea articol, dar se menționează că, pe 3 august 2006, reprezentanții celor 33 de ONG-uri au organizat o întâlnire „prietenoasă” cu domnul Panait, președintele ANPDC.

 

EPILOG

Oficiul Român pentru Adopții așteaptă în continuare rapoartele de adopție pentru 178 de copii care au fost adoptați la nivel internațional.

Soarta „lotului 1.092”

În decembrie 2001, la nici trei luni de la instalarea Moratoriului împotriva adopțiilor inter-țări, guvernul Năstase a decretat că „în situații excepționale, solicitate de interesul superior al copilului, anumite petiții pentru adopții inter-țări pot fi trimise către instanță“.

Conform acestei decizii, 1.115 de astfel de cazuri excepționale au fost trimise în instanță și 1.003 au fost aprobate; în 112 cazuri petițiile de adopție au fost retrase.

La 6 februarie 2004, guvernul român a decis să înceteze complet adopțiile inter-țări până la aplicarea noii legi privind drepturile copilului.

Noua lege a intrat în vigoare la 1 ianuarie 2005 și a permis adoptarea între țări doar pentru rudele din gradul 2.

Înainte de aceasta, într-o rezoluție din 16 decembrie 2004, Parlamentul European a felicitat România „pentru a răspunde la apelurile internaționale și la solicitările Parlamentului, prin introducerea unor standarde naționale în domeniul protecției copilului și a unor reguli stricte cu privire la adoptarea între țări”.

Cu aceeași ocazie, PE a sugerat crearea unei comisii internaționale pentru a analiza cazurile pendinte semnalate de familiile afectate de Moratoriul din 2001.

Comisia nu a fost niciodată înființată.

Guvernul Tăriceanu a preferat un „grup de lucru” local, interministerial.

Grupul și-a început activitatea în 2005, iar concluziile finale au fost prezentate pe 27 martie 2006.

Concluzia a fost că, atunci când a intrat în vigoare noua lege, au existat 1.399 de solicitări de adopții inter-țări (referindu-se la 1.092 de copii).

Acestea au fost analizate în perioada ianuarie 2002 – februarie 2004 și s-a decis că acestea nu pot fi considerate cazuri excepționale, prin urmare procedurile pentru adopțiile inter-țări nu au fost respectate.

În iunie 2004, familiile solicitante au fost trimise scrisori în care li s-a comunicat că nu a fost aprobată cererea de adoptare. Situația celor 1.092 de copii, prezentată la sfârșitul lunii martie, arată pe măsură ce scade:

  • 41 de copii fuseseră reintegrați în familia lor biologică;
  • 12 copii au fost integrați în familia lor extinsă (rude până la gradul 4);
  • 227 de copii au fost adoptați la nivel național (cererile au fost transmise de familiile românești conform legii anterioare; au avut prioritate)
  • 132 de copii au în vigoare procedurile de adopție națională (conform noii legi) – inclusiv 28 de copii pe drumul de a fi adoptați de cetățeni străini care locuiesc în România, cu care au stabilit o legătură strânsă;
  • 17 copii au fost deja adoptați la nivel internațional (au fost incluși în 1.115 de cazuri, cu excepția Moratoriului)
  • 8 copii au tutela stabilită în România;
  • 12 copii au împlinit, 18 și astfel pot fi adoptați ca adulți (de asemenea, de către familiile străine);
  • 90 de copii nu mai pot fi adoptați deoarece cererile de adopție au fost retrase;
  • 415 copii sunt îngrijiți de un părinte adoptiv sau nu sunt adoptabili (în majoritatea cazurilor, familia biologică nu acceptă adopția sau există o relație între familia biologică și copil, iar instanța nu consideră copilul adoptabil );
  • 83 de copii se află în sistemul de protecție a copilului (centre de tip familial) și nu sunt adoptabili – inclusiv 8 copii care se află în străinătate care primesc tratament medical și un copil care studiază în străinătate, în grija familiilor străine care au solicitat adoptarea lor, cu acordul biologic familie și ROA;
  • 2 copii au murit;
  • 6 copii nu au fost identificați;
  • 47 de copii pentru solicitări au fost puși în 0 după 6 februarie 2004, când toate adopțiile de țară au fost oprite.

 

Moratoriu cu exportul

Sistemul profitabil de vânzare a copiilor români către familiile din străinătate a fost oprit aparent în octombrie 2001, odată cu instalarea Moratoriului care a încetat adopțiile inter-țări, din cauza presiunilor externe, exercitate prin intermediara raportoarei Emma Nicholson, baronă a lui Winterbourne.

În realitate, sute de derogări de la Moratorium au fost emise, iar guvernul Nastase, șantajat de diverși politicieni occidentali influenți, a aprobat adopțiile inter-țări în „cazuri excepționale”.

Valentin Macovei, fostul președinte al Comitetului Român pentru Adopții, a recunoscut într-un interviu pentru BBC Radio că inițial nu existau criterii pentru determinarea așa-numitelor „cazuri excepționale”. Pur și simplu permitea cereri din partea familiilor care investiseră deja mult (mii de euro) pentru adoptarea copiilor din România.

În majoritatea cazurilor, acești bani au luat forma de mită, de aceea acele investiții nu au putut fi recuperate. Și apoi familiile s-au organizat, și-au bombardat politicienii cu petiții scrise care, prin diferite canale, s-au făcut auziți la București.

Unul dintre loviturile politice aplicate cu succes de Traian Băsescu adversarului său Adrian Năstase în postul prezidențial din 2004 a vizat fenomenul menționat anterior.

Băsescu a dovedit cu documente,Romano Prodi, președintele Comisiei Europene în acea perioadă,

John Kerry, fost candidat la președinția SUA, comisar european pentru drepturile omului, congresmeni americani,

printre care Tom Lantos,

Edward Kennedy

și Joseph Lieberman, fostul ambasador al Israelului la București,

Sandu Mazor,

mai mulți miniștri francezi, oficiali canadieni, Oliviu Gherman, fost ambasador al României la Paris

și premierul Andorra (cu succes) au făcut lobby pentru ca România să-și continue exportul copiilor.

Se pare că dezvăluirile făcute în acele zile de liderul opoziției au dus la reducerea traficului de influență care se întâmplă „la lumina zilei” către biroul premierului Năstase.

Cu toate acestea, aranjamentele în culise au continuat.

Nu uitați, vorbim despre o piață de aproape 100 de milioane de dolari! O piață fără de care o întreagă rețea de ONG-uri și avocați a căror sete de bani nu sunt potoliți de suma mică de patru până la zece mii de euro care poate fi câștigată în urma adoptării  a unui copil abandonat, fără respectarea formalităților legale.

Până la 1 ianuarie 2005 (când a intrat în vigoare noua lege, care interzice adopția inter-țară, cu excepția cazului în care unul dintre soți este bunicul copilului respectiv), au fost inițiate încă 1.092 de adopții interprofesionale.

 

Francois de Combret: „Prim-ministrul Tăriceanu este șantajat de tripletii Nicholson-Rehn-Scheele

Francois de Combret, Emma Nicholson și prim-ministrul Tăriceanu.

Francois de Combret se declară prieten al premierului Tăriceanu și inamic al baronesei Emma Nicholson.

Ne-am gândit că cel mai simplu mod de a vorbi cu domnul Francois de Combret este să contactăm SERA România.

Prin urmare, Francois de Combre a fost intrebat …, Ceea ce au făcut și mai târziu, domnul de Combret a raspuns presiunii unor intrebari și a făcut o serie de dezvăluiri interesante, pe care le redăm după cum urmează

-Cum împăcați participarea prin intermediul SERA România la proiectele Guvernului României (finanțate cu generozitate cu bani publici) pentru protecția copiilor, care acționează contrar politicii Guvernului în domeniul protecției copilului, ca promotor al inițiativei care a dus la solicitați Parlamentului European să reia adopțiile internaționale?
-Poate SERA România să fie considerată ca unul dintre semnatarii scrisorii „Crizele ascunse de îngrijire a copilului” din cotidianul britanic Financial Times din 12 iunie 2006?
-Ne puteți indica câteva cazuri în care adopția internațională nu a fost finalizată, deși procedurile au fost temeinice (ajungând la o etapă avansată) înainte de instituirea moratoriului pentru adopțiile internaționale în 2001?
-Credeți că legislația română privind adopțiile inter-țări este: a. Corect; b. Are nevoie de îmbunătățiri semnificative; c. Are nevoie de îmbunătățiri minore; d. Corect, dar are nevoie de derogări, pentru a finaliza cazurile pendinte; e. Alt răspuns (vă rugăm să detaliați)?

În răspunsurile sale, domnul de Combret s-a referit la întrebările 1 și 2, a evitat întrebarea 3 cu trimiterea la orfelinatul din Brașov sub patronajul lui Ion Tiriac și a eliminat orice îndoială cu privire la opiniile și acțiunile sale: el este în mod favorabil schimbării a Dreptului/legilor statului român, pe care îl consideră abuziv și militează pentru reluarea necondiționată a adopțiilor inter-țări.

răspunsurile domnului de Combret:

“Eu militez pentru reluarea adopțiilor internaționale!”

„Nu particip la SERA România, deși am finanțat și finanțez în continuare această organizație.

Nu am fost implicat personal în inițiativa celor 33 de ONG-uri care au publicat articolul respectiv în Financial Times. “

Este o coincidență faptul că articolul a fost publicat pe 12 iunie, iar pe 13 am organizat o conferință de presă la Strasbourg, în care am solicitat reluarea adopțiilor inter-țări.

De asemenea, este o coincidență faptul că SERA România se află pe lista ONG-urilor de pe site-ul menționat în articol.

Nu există nicio legătură între mine și acea inițiativă, pur și simplu pentru că nu am fost invitat să particip.

Dacă aș fi fost invitat, nu aș fi refuzat, deși aș fi cerut anumite paragrafe din articolul respectiv, pe care îl consider prea dur, pentru a fi revizuite, în sensul că cred cu adevărat că guvernul român a făcut unele îmbunătățiri.

Sunt cu siguranță în favoarea reluării adopțiilor inter-țări și militez pentru ca legea română să fie modificată, pentru că este împotriva interesului superior al copiilor și împotriva Convenției de la Haga cu privire la drepturile omului. ”

(Aici trebuie să menționăm faptul că, ulterior discuției cu domnul de Combret, a intrat in scena si domnul Bogdan Simion care, de această dată, a recunoscut că SERA România a aderat la grupul ONG-urilor semnatare ale articolului în domeniul financiar Times, dar nu a semnat niciodată pentru publicarea articolului, Simion a recunoscut posibilitatea ca SERA să fie printre ONG-urile care au semnat în articol drept „anonim”. De asemenea, el a specificat că SERA România a beneficiat de 5 milioane de euro din finanțări guvernamentale și aproximativ 3 milioane de euro din finanțare europeană pentru programele derulate în domeniul protecției copilului.)

“Sunt un prieten al domnului Tăriceanu!”

„Consider România drept a doua mea țară.Îl cunosc pe premierul Călin Popescu-Tăriceanu de mai mulți ani și îl consider un prieten. Ne-am întâlnit pentru că amândoi suntem implicați în industria auto.”

El este de acord cu mine, dar înțeleg când îmi spune că trebuie să respecte regulile impuse de la Bruxelles. Practic, este șantajat de doamna Nicholson, domnul Olli Rehn și de ambasadorul Scheele. Trebuie să jertfească mii de copii pentru a atinge obiectivul României de a intra în UE. Odată ce România se află în UE, termenii vor fi considerabil modificați.

Este scandalos faptul că România este singura țară europeană care interzice adopțiile dintre țări, deși este țara cu cel mai mare număr de copii abandonați.

De altfel, în discuțiile informale cu domnul Panait(Bogdan Panait, președintele din aceea vreme a Autorității Naționale pentru Protecția Drepturilor Copilului), doamna Theodora Bertzi(președintă a Oficiului Român pentru Adopții) și cu șefii direcțiilor locale pentru socializare asistență și protecția copilului, mi-am dat seama că îmi împărtășesc punctele de vedere și se gândesc la fel ca mine.

Cu toate acestea, punctul lor de vedere nu contează la Bruxelles. Dar acum lucrurile se vor schimba. “

 

“Emma Nicholson este nebună!”

“Doamna. Nicholson are o problemă personală….”

Se știe pe larg că a adoptat un copil din Irak și că și-a construit imaginea după această adopție și că, ulterior, după vreo zece ani, când copilul acesta a crescut și a avut șansa de a vorbi, a spus că a fost crescut în condiții precare.

A fost un eșec personal al doamnei Nicholson, care a afectat-o. Prin urmare, a decis că adopțiile sunt un lucru rău și că face totul pentru a lupta împotriva lor.

Norocul României a fost când a fost numită raportoare aici. Dacă ar fi fost numită în Bulgaria, Letonia sau orice altă țară, fiți siguri că lucrurile s-ar fi întâmplat în același mod.

Acesta este adevărul, doamna Nicholson este nebună, a denaturat imaginea României. Și tot dăunează imaginii României. Uită-te la ce se întâmplă cu orfelinatul de la Brașov, sub patronajul domnului Ion Tiriac, de care doamna Nicholson se simte foarte aproape.

Știți că a avut loc un scandal cu fetele alea din orfelinatul domnului Tiriac pe care vreau să le adopte anumite familii din Italia. Când procesul de adopție a ajuns la Curtea Europeană pentru Drepturile Omului, doamna Nicholson a mers și a depus mărturie împotriva adopțiilor dintre țări.

În ce fel a fost legată de acele cazuri? A mers la orfelinat, este foarte bine. Am încercat să merg și acolo, dar mi-a fost interzis să intru în spații. Și acum, vedeți, există acuzații grave, mărturisiri care zboară, este într-adevăr revoltător. “

„Birocrații de la Bruxelles acoperă o gaură de 150 de milioane de euro”

Dna Nicholson este ajutată de unii birocrați din Bruxelles care refuză să vadă adevărul.

Există o oficială, o doamnă din Olanda al cărei nume nu pot să-mi amintesc chiar acum … Este convinsă că în România problema copiilor a fost rezolvată.

M-am dus la ea și i-am explicat că, într-adevăr, s-au făcut progrese, cu toate acestea, există încă mulți copii care suferă. Am rugat-o să vină în România și să se vadă singură. Mi-a răspuns că nu este nevoie. Ea a spus: „Te înșeli.

Experții mei afirmă contrariul. ”Acești așa-numiți experți sunt foști oficiali publici convertiți în consultanți; ei sunt chemați de către doamna menționată mai sus și li se spune: „Du-te în România, fă cum vrei, și apoi dă-mi un raport în care ar trebui să spui asta și asta”.

Iar consultanții îi spun ulterior acelei doamne exact ceea ce vrea să audă.

Am apelat și la superiorul acelei doamne, care este un prinț, de Lobkowicz. Am aranjat o întâlnire și, spre marea mea surpriză, când am intrat în birou, doamna olandeză a fost prezentă și ea. Am cerut să-i vorbesc în particular, dar el a refuzat, argumentând că doamna avea dreptul să-mi vorbească în problema respectivă.

Așa că, din nou, am vorbit degeaba, concluzia a fost aceeași.

Din păcate, acești birocrați europeni sunt jenați să admită că cazul României este grav defectuos: în șapte ani, între 1990 și 1997, UE a pompat în jur de 150 de milioane de euro în România pentru protecția copiilor abandonați. Și știi ce se făcuse cu acești bani? Au pictat pereții orfelinatelor.

Nimeni nu știe unde s-au dus banii, oricum o bucată mare, care a profitat din asta. Prin urmare, trebuie să pretindeți că problema a fost rezolvată pentru a evita răspunsul pentru a nu verifica cum au fost cheltuiți acești bani.

 

„Cristian Tabacaru a fost numit la recomandarea mea

„În 1997, când domnul Chirac a venit la București, am atras atenția asupra problemei copiilor. El a menționat-o președintelui Constantinescu, iar președintele a solicitat premierului Ciorbea să mă contacteze.

Când am vorbit cu domnul Ciorbea, i-am explicat că ar trebui să se înființeze un departament pentru protecția copilului. El a spus OK, apoi m-a întrebat dacă știu pe cineva calificat pentru acest post și i-am recomandat președintelui tânăr, deși foarte competent România, domnule Cristian Tabacaru.

Așadar, domnul Ciorbea l-a numit pe domnul Tabacaru secretar de stat și a reușit, în cei doi ani în funcție, să schimbe vechea lege comunistă în domeniul protecției copilului, practic luând măsuri împotriva Uniunii Europene.

Și UE s-a supărat și a trimis-o pe doamna Nicholson, cine susține ce? Ea susține că toți românii sunt hoți și corupți. De ce ar trebui să fie interzise adopțiile dintre țări doar în România, și nu în alte țări vecine? ”

 

„Am o povară grea!”

„Recunosc, faptul că nu am acționat în acei ani (1997 – 2001) când au fost comise atât de multe abuzuri și adoptarea a devenit o afacere mare este o povară morală grea pe care trebuie să o suport. Dar trebuie să înțelegeți că fac ceea ce pot, chiar nu mă pot implica 24 de ore pe zi, am copiii mei de care trebuie să am grijă, am diverse locuri de muncă și responsabilități importante … “

 

www.sfin.ro,

carefrance.org, 

 

Vă invităm să urmăriți pagina noastră de Facebook Gazeta de Informații!

Citiți și...

ORGANIZAȚIA MONDIALĂ A SĂNĂTĂȚII RECOMANDĂ ÎNCEPEREA EDUCAŢIEI SEXUALE „LA VÂRSTA DE 0-4 ANI”
Anunt SOC al premierului Ciolos! DISPAR consiliile judetene si SE UNESC JUDETELE!
(VIDEO) Declarația lui Dodon care va supăra Bucureștiul: O parte din România „e Ungaria”, alta „e Moldova”
MULTINATIONALELE EVAZIONEAZA, ROMANIA FALIMENTEAZA! TAXA DE 2 LEI/KG DE AMBALAJ SCUMPESTE ALIMENTELE AMARATILOR, PUNE LACATUL PE MULTE FABRICI SI BAGA ROMANIA IN INFRIGEMENT
Interviu cu analistul american Robert D. Kaplan: Rusia are mai multe interese strategice în România decât SUA, Rusia și Ungaria “ar putea colabora” pentru revenirea la Ungaria Mare | Putin vrea să fie agresiv în afară. Acum România este mult mai aproape de Putin, decât de Statele Unite.
Bonus de $16 milioane! Cum sunt cumpărați cei ce avizează vaccinurile- O poveste de coșmar cu autism, vaccinuri, fraude științifice, mușamalizări și mulți, mulți bani
VIDEO Ce i-au răspuns românii unui ziarist ungur care i-a întrebat despre viitorul României: „Să mai vină unul ca Ceauşescu, ar merge ţara ca pe roate“
SOROȘIȘTII S-AU ACTIVAT DIN NOU. SOROS-ACTIVE WATCH dă "premiile" "Hate Awards": PMB și Violeta Alexandru, eroi de bine; Olivia Steer și Coaliția pentru Familie și implicit celor 3 milioane de români, premii "negative"
Apocalipsa pădurilor româneşti - MUNŢII APUSENI - BLESTEMUL AURULUI VERDE
Inițiativă politică ULUITOARE în Suedia: "INCESTUL și NECROFILIA trebuie legalizate”. Vezi în ce țări din UE incestul este deja LEGAL
Chiar și Iohaniștii se sperie de "guvernul meu". Iată ce lista de nemulțumiri au făcut ( de râs daca nu de plâns)
Actiune dura a RUSILOR: au aruncat in aer o MOSCHEE ilegala. Ce gasisera inauntru – VIDEO
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather
Distribuie!

Despre Gazeta de Informații

Gazeta de Informații: Capitalism, Ceausescu, Conspiratii, Design, Diverse, Eminescu, Istorie, Masonerie, Pamflet, Politica, Sanatate, Simboluri si Spiritualitate. Contact: office@gazetadeinformatii.ro