Autobuzul românesc nu este dorit de primăriile din România

Distribuie!by Autobuzul românesc a dat chix. Constructorul nu a vândut nici lotul de probă. FOTO Din lotul de 10 autobuze Urban Crosstown realizate de Roman Braşov nu s-au vândut decât patru. Pe restul nu le vrea nimeni din România, reprezentanţii fabrici încercând să găsească clienţi în străinătate. Sunt dispuşi să […]
Distribuie!

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

Autobuzul românesc a dat chix. Constructorul nu a vândut nici lotul de probă. FOTO

Din lotul de 10 autobuze Urban Crosstown realizate de Roman Braşov nu s-au vândut decât patru. Pe restul nu le vrea nimeni din România, reprezentanţii fabrici încercând să găsească clienţi în străinătate. Sunt dispuşi să lase şi la preţ.

loading...
autobuz roman brasov
Foto: automobileromanesti.ro
 Autobuzul Roman Braşov, concepţie românească 100%, este un eşec , iar producătorul încearcă să scape şi de cele 6 pe care le mai are din lotul-probă, chiar şi la reducere de peste 10%. Urban Crosstown, modelul de autobuz Roman, a fost un proiect lansat în 2008 în ideea că va putea participa la licitaţiile organizate de regiile de transport ale primăriilor din ţară.
Astfel de licitaţii nu s-au ţinut, cu excepţia Bucureştiului, unde a fost preferat modelul concurent Mercedes Citaro. Fabrica din Braşov a ajuns astfel să livreze doar câteva bucăţi către firme de transport internaţional de persoane. Mai precis, 4, din lotul- probă iniţial de 10. „Trebuie să scăpăm de cele 6 Urban pe care le mai avem în stoc, o să vedem unde le dăm. În ţară, nu prea cred. Nu vedeţi că toate firmele preferă să ia second-hand, dacă iau? Iar primăriile n-au bani de autobuze noi, preferă să meargă cu hârburi. Avem nişte oferte trimise pe afară, aşteptăm răspunsul, să vedem ce iese. Mergem şi pe varianta unui discount de 10%, poate şi mai mare, funcţie de ce comandă se face”, spune, pentru ECONOMICA.NET, Carol Rugacs, directorul fabricii din Braşov.
autobuz_roman_02525500

Dacă luăm în calcul preţul de 120.000 de euro al unei unităţi, rezultă că fabrica din Braşov ar renunţa la mai mult de 12.000 de euro din preţul unui autobuz doar ca să-l vândă.Anul trecut, Rugacs relata că este în discuţii avansate cu o „mare firmă din Dubai” pentru vânzarea unui lot de zeci de autobuze. Nimic nu s-a concretizat însăDe asemenea, la jumătatea acestui an, Roman Braşov purta discuţii cu reprezentanţii guvernului dintr-un stat din America Latină pentru livrarea a 300 de şasiuri de autobuz Urban cu motor în faţă.Preţul pe bucată era de 50.000 de dolari. Nici această oportunitate nu a fost fructificată.

Autobuzul Urban Crosstown s-a lansat în producţie în 2008, are motorizare EURO 5, podea total coborâtă, caroserie autoportantă, dispozitive tehnice destinate să faciliteze accesul persoanelor cu mobilitate redusă şi sistem de siguranţă care nu permite plecarea autobuzului cu uşile deschise. Are o capacitate totală de 91 de persoane, pe scaune şi în picioare şi atinge o viteză maximă de 80 de km/h. Autobuzul are şi o variantă cu podea joasă. Preţul de catalog este de 120.000 de euro.


La Uzinele Roman Braşov se mai produc camioane, autovehicule speciale pentru diverse industrii şi tractoare.

În ultimii ani fabrica a fost susţinută de contractele cu Pentagonul pe autovehicule militare. De la jumătatea anului trecut, contractul a fost pierdut, aşa că uzina braşoveană are un viitor incert.
Fabrica Roman Braşov a fost cumpărată în 2003 de omul de afaceri Ion Neculaie, unul dintre cei mai bogaţi români, cu o avere estimată la 80 de milioane de euro.
SURSA:Economica.net

 

Vă invităm să urmăriți pagina noastră de Facebook Gazeta de Informații!

Citiți și...

DOCUMENT SIE DIICOT Câte sute de milioane de dolari și-ar fi “însușit” Dan Voiculescu în 1989 din banii statului comunist | Schema BANILOR ROŞII
Copiii aflați în plasament la Nottingham, victime ale agresorilor sexuali
Grupul pentru Dialog Social, ONG-ul finantat de George Soros si de statul roman, le-a interzis jurnalistilor de la Antena 3 si Romania TV sa participe la o dezbatere
Cazul hackerului Guciffer, erou national al Romaniei! Evreica bisexuala Hillary Clinton, fosta amanta a evreicei Nuland, parte a unui cult satanic!
In spatele lui Johannis sunt baietii de la GDS & George Soros (VIDEO)
Prin obstrucționarea justiției, Iohannis este complice la traficul de copii și crimele asasinului din Caracal
SPUNE "NU" Regionalizării. Guvernul Cioloș - Soroș vrea să Regionalizeze România ca prim pas pentru o Europă Federală. Atenție procesul de regionalizare are loc peste tot în UE. Noile Regiuni sunt viitoare gubernii ale unei Europe Federale. Planul dezmembrării României pana in 2020:
Prins de SUA cu banii in Singapore!
Despre cunoaşterea lui Dumnezeu
Holocaustul facut de romani ! Acum 28 de ani, în a doua zi de Crăciun, ILIESCU a legalizat AVORTUL pentru că românii au vrut libertate la crime. 25 de milioane întreruperi de sarcină în total sau poporul care a avortat un popor !  Cea mai blestemă ţară este cea care iși omoară proprii copii !! Un popor fara viziune și credinţă iși va pierde ţara !! Doar in 1990, s-au produs peste 1 MILION de întreruperi de sarcină...
RUSIA loveste din nou: ZECI de cisterne cu petrol ISIS, PULVERIZATE la granita cu Turcia – VIDEO
[UPDATE] Control la Schweighofer: trafic de lemn și fraude cu certificate verzi
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather
Distribuie!

Despre Gazeta de Informații

Gazeta de Informații: Capitalism, Ceausescu, Conspiratii, Design, Diverse, Eminescu, Istorie, Masonerie, Pamflet, Politica, Sanatate, Simboluri si Spiritualitate. Contact: office@gazetadeinformatii.ro